رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, :: 12:23 :: نويسنده : علي شجاعي

سال گذشت

8 آذر؛ به ياد بازي ايران- استراليا
 

امروز 8 آذر ماه و 14 سال از بازي تاريخي ايران و استراليا سپري شد. اين هم چند عکس مربوط به آن بازي تاريخي براي زنده کردن خاطرات خوب شما از آن بازي به ياد ماندني.


بازی برگشت ایران و استرالیا

 

 

 

 

 

 

جشنواره گل ايران برابر فلسطين 
 

تيم ملي فوتبال ايران برابر فلسطين جشنواره‌ گل به راه انداخت.


 

تیم ملی ایران از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی در مسابقه‌ای تدارکاتی به مصاف تیم ملی فلسطین رفت.
محمد قاضی در دقیقه 45، کریم انصاری‌فرد در دقیقه 49 ،  جواد نکونام در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی و جواد کاظمیان در دقیقه 58 و 90( پنالتی) ، پژمان منتظری در دقیقه 59 و پژمان نوری در دقیقه 70 گل‌های ایران را به ثمر رساندند.

به این ترتیب ایران با 7 گل برابر فلسطین به برتری رسید تا ملی‌پوشان ما با روحیه و اعتماد به نفس سه شنبه آینده به مصاف بحرین بروند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به محمد الامصاری و  محمد شبیر از فلسطین کارت زرد نشان داد.
شبیر؛ دروازه‌بان فلسطین در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.
در این بازی هر تیم می‌توانست هفت تعویض انجام دهد.
تیم ملی ایران سه شنبه آینده در سومین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی 2014برزیل به مصاف بحرین می‌رود.

ترکیب تیم ملی ایران:
علیرضا حقیقی( از دقیقه 45 شهاب گردان)، پژمان منتظری، مازیار زارع، احسان حاج صفی، حسین ماهینی، جواد نکونام( از دقیقه 64 محسن مسلمان)، آندرانیک تیموریان( از دقیقه 45 مجتبی جباری)، علی کریمی( از دقیقه 45 کریم انصاری‌ فرد)، محمد رضا خلعتبری( از دقیقه 45 پژمان نوری)، محمد قاضی( از دقیقه 45 جواد کاظمیان) و میلاد میداودی( از دقیقه 45 غلامرضا رضایی)
سرمربی: کارلوس کی‌روش

 

 

رويانيان: اجازه نمي دهم پرسپوليس را به حاشيه ببرند 
 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: اجازه نخواهم داد بعضي افراد با مطرح کردن مسايلي چون اهدا کارت سوخت از سوي اينجانب به بازيکنان تيم پرسپوليس، اين تيم را به حاشيه ببرند.


 

 محمد رویانیان روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: متاسفانه بعضی افراد با کم لطفی فراوان اعلام کرده اند که من به بازیکنان تیم پرسپولیس، کارت سوخت هدیه داده ام که این موضوع کذب محض است. 
 وی ادامه داد: متاسفم به خاطر این فضایی که به وجود آورده اند و چنین مساله کذبی را تا این حد رسانه ای می کنند. 
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: اتخاد چنین تصمیم های اشتباهی از سوی یک مدیر، کاری بسیار غیرحرفه ای است و اطمینان داشته باشید هیچگاه چنین تصمیم هایی را از من نخواهید دید. 
 وی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: در ابتدا باید این پیروزی را به تمام هواداران خوب تیم پرسپولیس تبریک بگویم. 
 رویانیان در ادامه اظهار داشت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هرچه سریعتر، پرسپولیس به روزهای اوج خود بازگردد. 
 رویانیان در خصوص عملکرد ''حمید استیلی'' خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ما در این دیدار ثابت کرد توانایی های زیادی دارد و او از نیروی های ارزشمند ما است.

 

 

برترين گلزنان ليگ هاي معتبر اروپا 
 

پيشي گرفتن مسي از رونالدو،جشن سه گله ها در کالچو و وين روني و سرخيو آگوئرو دو گلزن برتر ليگ جزيره تا به اينجاي کار هستند



 

 در حالی که هنوز یک دیدار دیگر تا پایان هفته پنجم رقابتهای لالیگا باقی مانده، رئال بتیس با 12 امتیاز از 4 بازی در صدر جدول است. بارسلونا، لوانته و سویا با 11 امتیاز در رده های دوم تا چهارم هستند و رئال مادرید ،مالاگا و والنسیا با 10 امتیاز در رده های بعدی هستند.

 در جدول گلزنان هم لیونل مسی آرژانتینی با 8 گل در صدر است و کریستیانو رونالدو با یک گل کمتر در رده دوم است

1-     لیونل مسی (بارسلونا) 8 گل

2-     کریستیانو رونالدو (رئال مادرید) 7 گل

3-     روبرتو سولدادو (والنسیا) 5 گل

4-     رادامل فالکائو (اتلتیکومادرید) 5 گل

5-     سسک فابرگاس (بارسلونا) 4 گل

 هفته چهارم رقابتهای سری آ دوشنبه شب به پایان رسید و در حال حاضر تیمهای یوونتوس و اودینزه با 8 امتیاز در رده های اول و دوم هستند و جنوا، ناپولی، فیورنتینا ، پالرمو، کالیاری و کیه وو همگی هفت امتیازه هستند.

در جدول گلزنان این رقابتها هم 7 گلزن، شانه به شانه هم به جلو حرکت می کنند و همگی با 3 گل رقابتها را ادامه می دهند. لیست برترین گلزنان سری آ بدین ترتیب است:

1-     آنتونیو دی ناتاله (اودینزه) 3 گل

2-     دیه گو میلیتو (اینتر) 3 گل

3-     فابریتزیو میکولی (پالرمو) 3 گل

4-     ادینسون کاوانی (ناپولی) 3 گل

5-     سباستین جوویآنکو (پارما) 3 گل

6-     جرمن دنیس (آتالانتا) 3 گل

7-     رودریگو پالاسیو (جنوا) 3 گل

 با پایان یافتن هفته ششم رقابتهای لیگ برتر، منچستریونایتد و منچسترسیتی رقابت شانه به شانه ای با هم دارند و هر دو تیم با 16 امتیاز در صدر جدول هستند. البته یونایتد با تفاضل گل بیشتر، رده اول را از آن خود کرد و سیتی دوم است. چلسی هم با 13 امتیاز رده سوم جدول را  مال خود کرده است.

 جدول برترین گلزنان رقابتهای لیگ برتر هم تا به اینجای کار بدین ترتیب است:

1-     وین رونی (منچستریونایتد) 9 گل

2-     سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی) 8 گل

3-     ادین ژکو (منچسترسیتی) 6 گل

4-     ایوان کلاسنیچ (بولتون) 3 گل

 

 

پرس: مورينيو سال‌هاي سال در کنار ما خواهد بود 
 

مديرعامل باشگاه رئال مادريد اسپانيا از مربي تيمش قاطعانه حمايت کرد و گفت: مورينيو تحت هر شرايطي براي سال‌هاي سال در کنار ما خواهد بود.


 

 فلورنتینو پرس در اجلاس سالیانه و مجمع عمومی موسوم به مادریدی‌ها تصریح کرد: قرارداد مورینیو با باشگاه رئال مادرید بر روی کاغذ 4 ساله و خارج از مسائل اداری مادام العمر است، او در بورس مادرید سهام دارد و از دید من او چیزی بیش از یک مربی بزرگ است.

 پرس ادامه داد: متاسفانه ناکامی‌های اخیر مخالفان ما را اسیر جوسازی‌های رسانه‌ای کرده و برخی گمان می‌کنند که با یک شکست یا تساوی در لالیگا با لیگ قهرمانان اروپا باید منتظر شنیدن خبر تغییر مربی یا مدیر باشند، شکست و پیروزی در فوتبال دو اتفاق تعریف شده است و اگر می‌شد هر دو تیم در یک مسابقه پیروز شوند حتما این کار صورت می‌گرفت، اما مسئله مهم قولی است که من داده‌ام و این من هستم که مسئول تمام ناکامی‌ها خواهم بود، بدون من هم رئال مادرید خوشبخت است چون مورینیو و بازیکنان خوب او را دارد.

 
دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:اخبار,فوتبال,اشکان دژاگه, :: 15:47 :: نويسنده : علي شجاعي

 

اداش درخشش و گلزني مقابل کايزرس ‌لاترن

دژاگه نمره 3 گرفت 
 

بازيکن ايراني تيم فوتبال ولفسبورگ به خاطر درخشش و گلزني مقابل کايزرس‌ لاترن نمره بازي خوب گرفت.


 

 اشکان دژاگه که شنبه شب در دیدار هفته هفتم بوندس‌لیگا مقابل کایزرس‌لاترن تا دقیقه 76 در زمین حضور داشت و جای خود را به حسن سالی حمیدزیچ داد، در تازه‌ترین شماره نشریه کیکر با نمره بازی خوب مواجه شد.
 این بازیکن 24 ساله که اکنون مورد توجه کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران قراردارد، در این جدال موفق شد در دقیقه 63 با سانتر زیبای شفر تک گل بازی را به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند برای فلیکس ماگات، سرمربی 58 ساله تیمش به ارمغان بیاورد.

 نشریه معتبر آلمانی با دادن نمره 3 به مهاجم ایرانی که نشان دهنده عملکرد خوب وی در زمین مسابقه است، از این بازیکن به عنوان یکی از بهترین‌های این دیدار نام برد.

 

آشنایی با باشگاه رئال مادرید (1902-)

 باشگاه رئال مادرید در سال 1902 در اسپانیا تاسیس شد.

پایه‌ اولیه‌ این باشگاه در سال 1895 شکل گرفت، جایی که یک سری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، موسسه‌ای به نام موسسه آموزشی آزاد تاسیس کردند و روزهای یکشنبه در منطقه مونک لوا به بازی فوتبال پرداختند.

در سال 1900 این موسسه به دو بخش باشگاه اسپانیایی مادرید و باشگاه جدید فوتبال مادرید تقسیم شد. باشگاه دوم در سال 1902 بار دیگر تقسیم شد. نخستین رییس باشگاه جولیان پالا سیوس بود که پس از تقسیم‌بندی باشگاه در سال 1902 جای خود را به خوان پادروس روبیو داد.

نخستین جام کسب شده توسط رئال مادرید، 3 سال پس از تاسیس باشگاه و در سال  1905 بود جایی که آنها در ورزشگاه چامارتین قهرمان جام حذفی اسپانیا شدند.

سانتیاگو برنابئو یسته در سال 1945 ریاست باشگاه را به عهده گرفت. در زمان مدیریت او، ورزشگاه رئال که در جریان جنگ‌های داخلی اسپانیا تخریب شده بود، بازسازی شد.

همچنین در سال 1953 باشگاه رئال سیاست به خدمت گرفتن بازیکنان خوب خارجی را در پیش گرفت و آلفردو دی استفانو را به خدمت گرفت. رئال از نخستین باشگاه‌هایی بود که بازیکنانی با چند ملیت در ترکیب خود داشت.

سال 1955 بود که به همت گابریل هانوت نویسنده‌ ورزشی نشریه اکیپ فرانسه و هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان کشورهای اسپانیا، پرتغال و ایتالیا، مسابقاتی که امروزه به عنوان لیگ قهرمانان شناخته می‌شود، راه‌آندازی شد.

این باشگاه تا سال 2008 میلادی 31 بار قهرمان لالیگا، 17 بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، 9 بار قهرمان جام قهرمانان اروپا، 2 بار قهرمان جام یوفا و 3 بار قهرمان جام بین‌قاره‌ای شده و پر افتخارترین و ثروتمندترین باشگاه جهان است.

طی مراسمی که در 23 دسامبر سال 2000 برگزار شد، رئال به عنوان بهترین باشگاه قرن بیستم انتخاب شد. بر اساس مطالعات دانشگاه هاروارد در سال 2007، باشگاه رئال مادرید عنوان بزرگ‌ترین، مردمی‌ترین و ثروتمندترین باشگاه دنیا را از آن خود کرده است

 

 

ميخواهيم با 2 برد دل هوداران را شاد کنيم، اما استيلي ببازد هم مي ماند

پروين: اکنون به عشق مردم اينجا هستم 
 

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: من نمي توانم در تيم شق القمر کنم، اما آمده ام تا گوشه اي از کار را بگيرم.


 

  علی پروین اظهار داشت: توقع مردم از تیم پرسپولیس زیاد است، آنها با باخت این تیم بسیار ناراحت می شوند و من دوست ندارم این اتفاق رخ بدهد، به همین دلیل می خواهیم با بردهای آینده دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و تاثیر در روند کار این تیم خاطرنشان ساخت: من که نمی‌توانم شق‌القمر کنم، آمده‌ام تا گوشه ای از کار را بگیرم. اکنون به عشق مردم اینجا هستم.

پروین در خصوص هیئت مدیره جدید باشگاه تصریح کرد: برای ارزیابی یک مدیر باید پرونده کاری او را بررسی کنیم، رویانیان چند سالی از مدیران موفق بوده است و کمی هم با ورزش آشناست، همین که مدیریت خوبش پشت تیم باشد، کافی است.

عضو هیئت مدیره در پاسخ به اینکه دیگر نگرانی بابت کارت سوخت نخواهند داشت، افزود: از این مسائل بگذرید.

وی ادامه داد: باید از زحمات حبیب کاشانی نیز تشکر کرد، او زحمات زیادی را برای پرسپولیس کشیده و 3 جام قهرمانی برای ما آورده است. باید به او خسته نباشید، بگویم.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در کارهای فنی تیم دخالت خواهد کرد، گفت: انشاء الله. حمید استیلی نیز با قدرت به کارش به عنوان سرمربی ادامه می دهد. می خواهیم 2 برد خوب برای این تیم به دست آوریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره اینکه اگر این 2 برد به دست نیاید، استیلی برکنار می شود، افزود: منظور من این بود که سعی می کنیم بازی های آینده را ببریم، اگر هم ببازیم استیلی می ماند.

پروین حضورش را به عنوان مدیر فنی تیم رد کرد و درباره حضور پسرش در پرسپولیس گفت: محمد باید برای تیم‌های دیگر بازی کند و 20 گل بزند تا پرسپولیس خودش به دنبال او برود.

 
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:احبار,پرسپولیس,کاشانی,رویانیان, :: 21:9 :: نويسنده : علي شجاعي

با تصميم اعضاي هيئت مديره

رويانيان مديرعامل پرسپوليس شد

 

'محمد رويانيان' در پايان نشست وزير ورزش و جوانان با اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس به عنوان مديرعامل اين باشگاه انتخاب شد.

 

پس از نتايج ضعيف تيم فوتبال پرسپوليس در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر و افزايش انتقادات از مديريت اين تيم، ''''حبيب کاشاني'''' استعفاي خود از سمت سرپرستي اين باشگاه را تقديم وزير ورزش و جوانان کرد که اين استعفا عصر امروز از سوي محمد عباسي پذيرفته شد.
پس از استعفاي کاشاني و جلسه عباسي با پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس، محمد پنجعلي، علي پروين، محمدحسين نژادفلاح، محمد رويانيان و سيف الله فروزنده به عنوان اعضاي هيات مديره جديد اين باشگاه انتخاب شدند.
رويانيان پس از برگزاري جلسه عباسي با هيات مديره جديد اين باشگاه به عنوان مديرعامل جديد پرسپوليس انتخاب شد تا اين باشگاه پس از دو سال صاحب مديرعامل شود.

 
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 21:8 :: نويسنده : علي شجاعي

متن کامل استعفاي کاشاني

 

حبيب کاشاني گفت: عده‌اي براي کسب منافع خود مانع از موفقيت باشگاه پرسپوليس شدند.

 

    کاشاني در متن استعفانامه خود به اتفاقات گذشته از زمان حضورش در پرسپوليس، مسائل اخير اين باشگاه، اعتقاد و اعتماد به تيمش براي کسب يک جام قهرماني و ساير موضوعات ديگر اشاره کرده است.

به گزارش ايسنا، متن کامل نامه کاشاني به عباسي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر گرامي جناب آقاي دکتر عباسي

مقام عالي محترم وزارت ورزش و جوانان

سلام عليکم

احتراما، همان طور که مستحضريد به لطف خداوند متعال و عزيزان متولي ورزش در سال 86 به عنوان مديرعامل باشگاه بزرگ فرهنگي ورزشي پرسپوليس منصوب گرديدم و علي‌رغم وجود مشکلات عديده و کمبود امکانات، عدم منابع درآمد، کسر 6 امتياز از طريق فيفا و... به لطف خداوند بزرگ و اهل بيت عليهم السلام و دعاي خير هواداران موفق به قهرماني در ليگ برتر شديم و پس از آن به عللي که همه مي‌دانند، مجبور به کناره‌گيري شدم. هرچند همان زمان هم استعفايم مورد انتقاد و گلايه رييس جمهور محترم قرار گرفت... ولکن در مورخ 11 مهرماه سال 88 از طريق رسانه‌ها متوجه شدم که مجددا به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده‌ام و علي‌رغم ميل باطني و دستور صريح مسئولين محترم ورزش کشور براي مدت چند روز (به ظاهر) به باشگاه برگشتم و با توجه به مسائل عديده و همه تنگناها و مشکلات موجود از جمله بستن تيم و انتخاب کادر فني توسط مديران قبل، عدم بدن‌سازي و نداشتن منابع مالي با اندک پتانسيل و بضاعت موجود به لطف خداوند متعال و ايجاد انگيزه و تشويق و ترغيب مجموعه کادر فني و بازيکنان و دعاي خير هواداران، موفق به قهرماني در جام حذفي گرديديم. اما در سال سوم حضور علي‌رغم باخت‌هاي متعدد به عنوان مثال (5 باخت متوالي يا 17 باخت در طول فصل) با صبر و حوصله هواداران و اطمينان و حمايت مسئولين موفق به کسب سومين جام قهرماني شديم.

و اما در سال جاري همان گونه که مطلعيد، پس از گذشت 8 ماه تاکنون موفق به دريافت منابع مالي تخصيص يافته نشده‌ايم (500 ميليون تومان در 8 ماه) اما در اين مدت تمام اردوهاي خارجي و داخلي، شرکت در جام باشگاه‌هاي آسيا، تعميرات و مرمت ورزشگاه درفشي‌فر (کارهاي عمراني)، هماهنگي جهت خروج دانشجويان و مشمولين تيم فوتبال براي شرکت در مسابقات و اردوهاي خارجي، دريافت مجوز استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) به مدت دو سال و انجام تمرين‌ها و مسابقات تيم‌هاي پايه بدون هيچ مشکلي، افزايش درآمد از طريق اسپانسرينگ، پرداخت بخش عظيمي از بدهکاري باشگاه از طريق درآمدهاي حاصل از پخش مستقيم تلويزيوني، بليت فروشي و تبليغات محيطي به نحو احسن صورت پذيرفته است.

در حالي که 7 هفته از ليگ جاري مي‌گذرد، علي‌رغم تنگناها و فشارهاي عديده هنوز موفق به کسب جايگاه درخور انتظار هواداران نشده‌ايم اما 27 هفته از ليگ باقي مانده، جام حذفي و جام باشگاه‌هاي آسيا در پيش است لذا با اتکال به خداوند متعال و اهل بيت عليهم‌السلام و شناخت از توانايي‌هاي کادر فني و اعتقاد و ايمان به شرافت بازيکنان و علاقه وافر هواداران يقين دارم همچون سال‌هاي گذشته حداقل يک جام قهرماني کسب خواهيم نمود.

و اما روزگار عجيبي است برادر عزيز! در حال حاضر ظاهرا عده‌اي به دلايل مختلف معتقدند که علت ناکامي‌هاي تيم پرسپوليس از مديريت و کادر فني نشات گرفته است. هرچند که اينجانب و بسياري از کارشناسان ورزشي اعتقاد راسخ داريم که عده‌اي با استفاده از امکانات مالي و عوامل خود با سوء استفاده از فضاي رسانه‌اي سعي دارند به دلايل معلوم و يا علاقه به روزمرگي در اين باشگاه پرطرفدار براي کسب منافع خود، مانع قهرماني (براي چهارمين سال) و موفقيت اين باشگاه گردند و بارها عرض نموده‌ام که با فوتبال مي‌توان به بهشت رفت، ظاهرا در اين زمان چون نمي‌توان باعث خوشحالي هواداران و مردم گرديد خداي نکرده سر از جهنم درنياوريم!

لذا ضمن تشکر از همه عزيزان و هواداران پرشور و ميليوني باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس و کسب حلاليت از همه عزيزان و علي‌رغم پيغام رياست محترم جمهوري قبل از سفرشان به نيويورک مبني بر اينکه به جديت به فعاليت ادامه دهم ولکن بنا به دلايلي که در اين مجال نمي‌گنجد و به جهت کاستن از حجم فشارهاي فزاينده از دوش تک تک بازيکنان و کادر فني اين باشگاه استعفاي خود را تقديم مي‌دارم. هرچند که اينجانب به عنوان يک هوادار، هميشه و در هر کسوتي که باشم خدمتگزار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستم و همواره آرزوي موفقيت و سربلندي باشگاه محبوب خود را از خداوند متعال دارم. براي همه مسئولين آينده باشگاه آرزوي موفقيت دارم. ضمنا متعاقبا گزارش جامع و مفصلي از فعاليت‌هاي انجام شده در طي دو سال فعاليت خود جهت استحضار و بهره‌برداري ارائه خواهم نمود.

حبيب کاشاني

29 / 6 / 90

حبيب کاشاني پس از ‌23 ماه و دو هفته (‌717 روز) سرپرستي در اين باشگاه از اين سمت استعفا کرد.

 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,پرسپوليس,استيلي,دربي, :: 12:40 :: نويسنده : علي شجاعي

 

حميد استيلي نوشت و امضا کرد که داربي را مي‌برد(عکس) 
 

 



 
سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,نوجوانان ايران,ايران فلسطين,برد ايران, :: 11:38 :: نويسنده : علي شجاعي

 

شادي اولين 3 امتياز تيم ملي نوجوانان(عکس) 
 

تيم ملي نوجوانان ايران در اولين بازي خود در مسابقات انتخابي نوجوانان آسيا مقابل فلسطين به يک پيروزي پرگل دست يافت.


 

 

 
 

 

   این لحظه شادی بازیکنان نیمکت نشین ایران در رختکن ورزشگاه دهوک عراق است که اولین برد خود در این مسابقات را جشن گرفته اند. در سال های اخیر تعداد کمی از ملی پوشان نوجوانان مثل کریم انصاری فرد ، علیرضا حقیقی و احسان حاج صفی موفق شده اند تا خود را به تیم ملی برسانند و از این بازیکنان نوجوان هم شاید در 5 سال آینده تعدادی در سطح ملی چهره شوند.

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد